Firmast
Intercom on Eesti - Norra kapitalile tuginev SMS reklaame pakkuv firma. Teenus on suunatud kõikidele firmadele, kes soovivad kasutada uudset reklaamikanalit.
Miks kasutada SMS reklaami?
Kuna teie tunnete oma klientide harjumusi kõige paremini, siis on meil võimalik koostöös Teiega lisada reklaamile kuupäev ja kellaaeg millal kampaania välja saadetakse, et tagada maksimaalne tulemus.
Televisioonis reklaamides ei pruugi Teie reklaam jõuda sihtgrupini. Meie reklaam saadetakse mobiiltelefonile, mis on tavaliselt inimesega kaasa 24/7 ja reklaam maksab vähem, kui traditsioonilised reklaamimise meetodid.
Poe oma kliendi taskusse kasutades SMS reklaami.
Üks kasiino leidis, et neile on oluline püsikliendi hoidmine ja otsustas hakata oma üritustest ja jackpoti suurusest püsikliendile pidevalt teada andma. Kuidas jõuda odavalt ja efektiivselt just püsikliendini? Kasiino leidis, et tele-, trüki-, ja välireklaamist odavam ja kiirem on just SMS-reklaam - projekt on edukas, kasiino ise pole mitte ainult Eesti edukamaid vaid samuti kõige lojaalsema klientuuriga.
Kuna mobiiltelefon on alati kaasas, jõuab mobiilne sõnum praktiliselt sajaprotsendiselt sihtgrupini. Mobiilne sõnumiteenus on ideaalne lühikese ja kiireloomulise info edastamiseks, ilma et peaks kartma tülitamist mittesobival ajal.
Saatsime kaks sõnumit ca 1000 kliendile, millest esimene hoiatas peatselt saabuva tähtsa sõnumi eest ning teine, mis kutsus inimesi Casino aaretelaeka mänguga tutvuma. Pärast seda täitus kasiino mängijatest mitmeid kordi rohkem kui tavaõhtutel. Üks põhjuseid, miks seekord SMS sedavõrd vapustavalt töötas, võib olla ka seotud hasartmängijate suurema vastuvõtlikkusega uutele väljakutsetele võimaldas ju uus mäng võita igal õhtul lisaks rahalistele võitudele ka boonusena mitmeid hinnalisi auhindu, millest olulisim oli reis kahele.
Inimesed ikka kolivad ja sellega muutub nende aadress. Mobiiltelefoni operaatorite poolt pakutav teenus oma numbriga üleminekut teise operaatori alla tagab selle et inimese telefoni number jääb samaks, isegi kui ta peaks kolima teisse võrku. Mobiiltelefon on personaalne, võimaldades adresseerida reklaami just soovitud inimesele. Seega on mobiilne reklaam üks otseturunduse vahenditest, mis uudse lahendusena pakub lisavõimalusi. Mobiilse kanali kogu potentsiaali ärakasutamisest sõltub ka reklaami efektiivsus.
Kuna mobiilteenuste arvukuse kasvuga kasvab mobiiltelefoni roll igapäevases elus ning sellega muutub mobiilne kanal järjest atraktiivsemaks reklaami edastamise vahendiks, on põhjust arvata, et peatselt saabuval multimeediasõnumite ajastul süveneb veelgi reklaami siirdumine mobiiltelefoni. 2001. aasta juunis saatis Coca-Cola SMS-reklaami oma puuviljajoogi Quo reklaamiks Singapuris. Kompanii saatis 500 alaealisele abonendile teate koos animatsioonilise persooniga, kes reklaamis jooki. Üksnes suhtlemisvajadusest saatsid reklaami saajad selle edasi, nii et lõpuks sai reklaami umbes pool miljonit abonenti.